Marile rețele comerciale din România se alătură campaniei „Fii curat la volan!”. Primele locații vizate, în capitală și pe litoral

1436
Marile rețele comerciale din România se alătură campaniei „Fii curat la volan!”. Primele locații vizate, în capitală și pe litoral - fii-curat-la-volan-1714057683.jpg

Articole de la același autor

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) a anunțat că se alătură campaniei de informare publică „Fii curat la volan!” și va distribui mesaje informative cu privire la pericolul condusului sub influența alcoolului, a drogurilor sau fără permis auto.


Campania „Fii curat la volan!” are la bază „Legea Anastasia”


Campania „Fii curat la volan!” are la bază textul Legii 213/2013, sau Legea Anastasia, și „urmărește să atragă atenția celor care aleg să conducă sub influența alcoolului, drogurilor sau fără permis de conducere auto și au produs accidente rutiere soldate cu decesul victimei că, începând cu iulie 2023 pedeapsa prevăzută pentru astfel de situații este condamnarea la închisoare cu executare”, explică AMRCR într-un comunicat de presă.


„Implicarea AMRCR va consta în distribuirea unor mesaje informative – afișe/spoturi difuzate în sistemele audio-video ale magazinelor/mici accesorii pentru cumpărături, care se vor regăsi în diferite perioade în magazinele aflate în perimetre geografice corespunzătoare unor zone intens circulate în anumite momente ale anului”, se arată în comunicat preluat de B1TV.


AMRCR a precizat că primele locații vizate sunt cele din capitală și de pe litoral, în perioada dintre Florii și Paște.


Organizația a amintit că, potrivit datelor Eurostat, România este țara din UE cu cele mai multe decese survenite în urma accidentelor rutiere, cu 86 de decedați la un milion de locuitori în 2022, un bilanț aproape dublu față de media europeană.


„Asociația Marilor Rețele Comerciale din România este alături de Guvernul României reprezentat prin Cancelaria Prim – ministrului și Ministerul de Interne în promovarea acestei campanii care își propune să descurajeze comportamentele periculoase în rândul șoferilor care pot produce tragedii cu un impact major în rândul familiilor și efecte majore emoționale în rândul societății”, se mai arată în același comunicat.


AMRCR consideră campania „utilă, cu impact pozitiv pentru întreaga societate”


Campania va avea impact pozitiv pentru întreaga societate, a declarat directorul executiv al AMRCR, George Bădescu.


„Ne-am implicat în susținerea acestei inițiative pentru că o considerăm utilă, cu impact pozitiv pentru întreaga societate și, în consecință, sperăm că multe alte entități se vor alătura campaniei”, a spus George Bădescu.


AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) grupează următoarele companii de retail alimentar și nealimentar din România: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Leroy Merlin, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Pepco, Profi, Selgros și este membră a Confederației Patronale ”Concordia” și a organizației ”EuroCommerce“.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4837 secunde